Obchodní podmínky
Reroll.cz je internetový bazar moderních deskových her a jejich doplňků na kterém je možno dané jak koupit, tak prodat. Řídíme se následujícími obchodními podmínkami nebo pokud není uvedeno, tak příslušnými ustanoveními § 1811 zákona 89/2012 Sb.
1. Provozovatel
Provozovna:
Reroll.cz
Pražská 810/16,
102 00
Praha 15
Provozovatel:
Petr Švarný
U štěpu 1357/19
102 00
Praha - Hostivař,
IČO: 06495320.
Kontaktní údaje:
telefon: +420 720 552 398
e-mail: info@reroll.cz
datová schránka: asxumji
2. Ceny
Všechny ceny jsou konečné, nejsme zatím plátci DPH. Ceny u zboží nezahrnují náklady na poštovné, balné, rezervaci a případné náklady za dobírku nebo náklady spojené s platbami za zboží, účtované externími poskytovateli těchto služeb.
3. Zboží
Stav prodávaného zboží je uveden na stránkách alespoň zkráceným zápisem stavu (viz stav hry) a veškeré zboží je použité. Vztahuje se na něj záruční lhůta 12 měsíců a tato záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.
4. Nákup
Kupní smlouva na prodej zboží provozovatelem vám vzniká na základě závazného potvrzení objednávky z naší strany, tím okamžikem se na vás vztahují tyto obchodní podmínky.
Potvrzení je možné provést elektronicky nebo telefonicky (na číslo uvedené v objednávce). Ověříme, zda je objednávka plně uskutečnitelná a potvrdíme vám ji či vás informujeme o potřebných změnách. V případě významných změn (tj. obsah zboží, cena za něj, přeprava a dostupnost) musíte samozřejmě se změnami souhlasit.
Za nákup se považuje i rezervace zboží (služba je uvedena v možnostech dopravy). V takovém případě je objednávka uložena u nás, dokud si neobjednáte její odeslání (např. s další objednávkou).
4.1. Platba
4.1.1. Platební metody
Objednávky lze uhradit v hotovosti při osobním předání nebo převodem na účet u Fio banky 2401990438/2010, IBAN CZ2120100000002401990438.
Také je možno platit přes platební bránu ComGate Payments, a.s. Zde můžete buď zvolit tlačítka bank a provést rychlý převod na účet nebo pomocí karty, kdy zadáte údaje o kartě a dál budete následovat instrukce platební brány ComGate.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
4.1.2. Nezaplacené objednávky
Pokud objednávku neuhradíte do týdne od výzvy (resp. si ji nevyzvednete a neuhradíte objednávku osobně) potom máme právo vaši objednávku zrušit.
4.2. Převzetí objednávky
4.2.1. Osobní převzetí
Zboží si můžete osobně vyzvednout po domluvě u nás nebo na smluveném místě. V takovém případě jste si povinni převzaté zboží řádně prohlédnout a zkontrolovat případné vady a použít případně na místě práva na odstoupení od smlouvy (viz níže).
4.2.2. Zasílání na adresu
Zboží vám můžeme též zaslat na adresu, zatím jen v ČR a SK, za využítí služeb třetích stran (Zásilkovna, Česká pošta). U takto uzavřené kupní smlouvy můžete také odstoupit. Ceny zaslání jsou odvislé od cen služeb třetích stran. V případě zaslání rezervace se cena řídí celkovým objemem rezervovaného zboží.
4.3. Odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Při osobním převzetí toto právo musíte uplatnit po kontrole přebíraného zboží. V případě převzetí zaslaného zboží máte právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů, do té doby nás musíte informovat nejlépe e-mailem.
V případě odstoupení od smlouvy se pokusíme domluvit na řešení situace. Standardně to znamená, že nám bez zbytečného odkladu (tj. od výzvy k navrácení zboží do 14 dnů) zboží vrátíte a my vám následně vrátíme peníze. Nesete zodpovědnost za navrácené zboží až do jeho převzetí námi, tedy prosím dbejte na to, aby nám bylo vráceno ve stavu v jakém jste ho dostali. Pokud nebude navráceno ve stavu v jakém bylo prodáno, máme právo na úhradu nákladů za vrácení do původního stavu.
4.4. Reklamace
4.4.1. Poškození během přepravy
Jste povinni si zkontrolovat zboží hned při převzetí od přepravce a poškození obalu nebo samotného zboží neprodleně oznámit přepravci. Zásilku nemusíte od přepravce přijmout pokud to vypadá, že do ní někdo pronikl. Pokud je zásilka poškozena, bude se toto řešit podle podmínek daného přepravce.
4.4.2. Vady zboží, tzv. vadné plnění
Jakmile zjistíte vadu zboží, tedy že zaslané zboží neodpovídá popisu nebo stavu zboží (viz kategorie stavů zboží a detaily v popisu hry), je vaší povinností nás o tom informovat bez zbytečného odkladu e-mailem. Můžeme po vás požadovat reklamované zboží k posouzení reklamace a je vaší povinností nám jej dodat na vlastní náklady na adresu naší provozovny. V takovém případě posílejte zásilku pojištěnou. Vaši reklamaci posoudíme nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamovaného zboží a o jejím vyřízení vás budeme v této lhůtě informovat.
Upozorňujeme, že veškeré zboží je použité. Vztahuje se na něj záruční lhůta 12 měsíců a tato záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo na užívání mimo zamýšlený účel nebo za špatnou a nevhodnou manipulaci.
V případě oprávněné reklamace máte právo na: výměnu vadného zboží za bezvadné pokud jej máme k dispozici, poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy a tedy vrácení peněz. V případě neoprávněné reklamace vám zboží pošleme zpět na vaše náklady.
Reklamovat nelze obsah her v původním obalu (tzv. ve fólii), neboť nemůžeme obsah daných her kontrolovat. V takovém případě vám však pomůžeme kontaktovat výrobce a vymoci si náhradu.
5. Prodej
Dle zákona č. 253/2008 Sb. jsme povinni vás identifikovat. To je možno provést osobně na provozovně či setkání. Pokud byste tak chtěli učinit na dálku je třeba k zaslané hře přiložit veřejnou listinou o identifikaci. Tuto službu poskytuje Czech POINT.
Spolu uzavřeme smlouvu o komisním prodeji. Cenu hry stanovujeme na základě jejího stavu a vycházíme z běžné prodejní ceny či z cen na bazarovém trhu (např. na Zatrolených hrách či Boardgamegeek).
Standardně z prodejní ceny získáte 70% bez 49 Kč, nejméně však 51 %. Můžeme se však dohodnout jinak. Peníze vám vyplatíme jednou měsíčně nebo na vyžádání.
V případě, že si to rozmyslíte a hru nebudete chtít prodávat, máme právo po vás chtít úhradu nákladů spojených s vrácením hry a také jejím vystavením.
6. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelského sporu je určena Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát, oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. Závěrečná ustanovení
Objednávkou z našeho internetového obchodu berete na vědomí, že se náš vzájemný vztah řídí českým právním řádem. Udělujete souhlas se zpracováním svých osobních údajů zadaných při objednávce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Potvrzením objednávky zboží z našeho internetového obchodu potvrzujete souhlas s těmito obchodními podmínkami, které se tímto stávají součástí kupní smlouvy. Na zpracování osobních údajů se vztahuje text zde.